En fluga i min säng...

Ännu ett slående Gossip Girl-avsnitt. Är det inte fantastiskt, att man efter varje avsnitt liksom måste sitta någon minut för eftertanke, ja, jag är då lika såld varje gång! Nate och Jenny säger jag bara!

Men nu sitter jag här med en liten oro, för att det kanske ligger en död fluga i min säng. Igår när jag skulle sova kom den nämligen surrandes, så jag viftade till med handen, sådär som man brukar göra när en fluga flyger förbi, och då sa den bara "bzz" osså blev det tyst..och där låg jag undrandes vart den tog vägen. Tänk om den kanske dog, eller ännu värre,  ramlade ner och låg döende i min säng, också låg jag där bredvid, helt oberörd. Nej, det här får jag kolla upp innan jag går och lägger mig.

Förutom det så känner jag mig ganska nöjd över min helg, har varit sådär lagom skön. Idag har jag faktiskt också registrerat mitt CV på fritidsresor också, så jag ska söka lite mer specifikt i morrn. I dag blir det nämligen tidig sänggång för imorrn ska jag gå ut och gå på förmiddagen och sen ska jag ringa lite samtal, söka jobb och även börja måla lite hyllor och så som vi ska ha i badrummet.
Schåå..nu går jag o min lilla going och lägger oss ; ) god natt allihop!



Trollsing ligger och gottar sig ♥


Kommentarer
Postat av: ÄNA

Du har garanterat ätit upp flugan i sömnen!

2009-02-09 @ 13:03:30
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0