Snö

Ååh i morses hörde jag fåglarna kvittra utanför när jag vaknade..våren är på väääg!! Blev väl lite konstigt dock när man kollade ut och det låg några dm snö utanför, aja.
Igår var det bowling med Moa, Henke och Anna på schemat. Jag kom inte sist. 
Nu får vi väl se om det blir någon pulkaåkning idag, som vi så entusiastiskt försökte planera igår, skulle ju inte säga nej egentligen, allt som har med snö att göra är ju kul, om det så bara är att sitta i snön och dricka varm choklad..mums! Men tyvärr så kommer nog min hals tvinga mig att stanna hemma. Ingen pulkaåkning för mig.
Ikväll är det i alla fall melodifestival (vin) -kväll som gäller, ska bli kul att se hur det går den här gången. Våran förra vinkväll gick väl liiite över gränsen haha!

Såg att Rachel Bilson hade förlovat sig med Hayden Christensen i julas, kul för dem! Fast jag håller nog ändå på Adam Brody!

         

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Men du, då kan du ju sitta i bilen å dricka choklad under tiden som vi andra åker pulka ;) HAHAHA

2009-02-21 @ 12:41:27
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Moa

vart är uppdateringen Ann??

2009-02-23 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0