Träffa Beyoncé för 15000 spänn..

Okej, de flesta kanske har hört att Beyoncé kommer till stan i Maj. Vore ju så jävla nice o gå på! Om jag hinner skaffa ett jobb innan biljetterna är slut så ska jag definitivt dit!

Så igår efter myskvällen med Kajsa (8:an) o Anna (31:an) så loggade jag in på ticnet.se för o se om de fanns några biljetter kvar..jajemen de fanns det! Det fanns även 4 olika sorters biljetter att välja på;
"On stage package" där ingick ex. att stå som publik på scenen, få ett privat VIP-rum som förfest + buffé o massa grejer. Faan va coolt tänkte jag, de kan ju inte bli annat än en grymt lyckad och hejdundrande festlig utekväll!!... Om man vill lägga ut 10000 spänn vill säga!! Sen fanns ju även ett "Meet and greet package" där man även får ta ett kort med Beyoncé, då får man bara lägga på ca 5000 kr!


Alltså shit! På ett sätt är det ju helt sjuukt att man ska betala 5000 kr för o få ta kort med en, egentligen, helt vanlig person! Fast samtidigt så är det ju hennes jobb, och att någon tar upp hennes tid är ju att ta upp hennes tid på jobbet. Samtidigt kan man ju tänka sig hur hon måste ha det, som måste ta betalt för att någon "vanlig" person ska kunna träffa henne. Inte för att pengarna kan svida så mkt, men ändå, kan inte vara lätt att vara stjärna ; ). Det är ju tur att det finns folk som betalar så mycket för en sån chans!

Jag själv skulle inte betala 5000 spänn för o få ett kort o likn. med henne. Men hade man varit grymt rik så hade jag nog ändå kunnat lägga ut 10000 på en helkväll som inte kan bli annat än lyckad, jag menar, det är ju ändå Beyoncé! haha.

Anyway, jag tycker Beyoncé är helt fantastisk och skulle gärna gå på hennes konserten. Den 11 Maj kommer hon till Skandinavium. Endast en konsertbiljett kostar mellan 475-600 kr.



Bild från: lil'bridge


..såå om någon funderar på o bara ge mig en present sådär snart så vet ni vad ni ska köpa ; ) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0