Robert, jag känner mig lite yr..

Jaa jag känner mig nästan lite yr. Har sprungit runt i huset som en galning här idag, dammsugit, vattnat blommorna, hämtat vantar, hämtat mp3..osv..men så sitter jag också här och känner mig nästan lite diiivig och känner nu för att skryta lite. ^^
Det var så här, jag gick in på The Voice för o kolla vilken som var veckans Voice Choice då det första jag såg var "Har du råd att bli plåtad med Beyoncé" som Sebastian som bloggar på Voice hade skrivit. Nämen, det skrev ju jag också om, innan han till och med! Hahaa tänkte jag då lite stolt för mig själv. Sen när jag med spänning ska kolla vad det är för Voice Choice (alltid lika kul) så är det T.I. ft. Justin Timberlake - Dead And Gone, som jag ju också så fint tipsade om här för ett tag sen! :D(hörde den ju iofs på Voice men..) Tråkigt!
Vad jag vill komma fram till är ju att..alltså, borde inte jag jobba på The Voice?? Ellää? haha..nä..härt har ni nåt jävligt kul o titta på istället :P



"A jag har bara jävligt svårt att jobba när det inte är en riktig Arnhäst..när det inte är Arns häst." hahaha..för skön!

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Ah, det är så jäääävla skönt det här klippet alltså! Jag skrattar heela tiden..haha! "Alltså nu ser jag ju bara ett stort jävla hästarsle" HAHA

2009-02-09 @ 18:19:46
URL: http://annalindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0