Provjobb

Idag har jag varit iväg på nåt riktigt riktigt spännande, joo, hör och häpna, annpann har varit på en jobbintervju, jajemen! Ska provjobba i helgen..sen får vi se hur det går med det. Värsta är bara ( bl a. att jag kommer va tvungen att ha keps på mig)..men att jag redan lyckats börja tveka på vilket dags det nu var jag skulle komma dit första dagen "det var väl 11? eller sa hon 10?..nej men 10 var ju på lördag och söndag..eller?..hmm" sådär gick mina tankar runt runt när jag åkte hem..ajaoo, det löser sig nog, och det blir nog fint!! :P

Förresten så fick jag ju låna morfars bil för att komma dit, det var minsann en liten upplvevelse, i alla fall när jag kom fram till Vara och stannade i korsen för att sedan köra vidare..men kom ingenstans. Ja jag fattade inget. Där satt jag, kollade mig om lite, kände att han i bilen bredvid mig kollade lite konstigt åt mitt håll, hmm..vad är det för fel på dig? tänkte jag, samtidigt som jag kom på..jag har ju fått kärringstopp! ..i den STOOORA korsen i Vara. Men jag som är så mästerlig på att ta det lugnt i såna här situationer låter inte det här förstöra min dag, neej då, tvärtom.. jag vred om nyckeln lite försiktigt och körde sen iväg sakta men säkert med ett stort leende. Kollade kanske lite snabbt backspegeln så de inte var nån heting bakom, och det var det inte. Tur för mig och det var allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen nu blev jag nyfiken, vart ska du provjobba? =)

2009-02-24 @ 20:10:01
Postat av: Ejdan

Nej men vad är det jag hör?! Jobb? Nej men! :D

2009-02-25 @ 14:32:00
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/
Postat av: ann

Jajemen, så sant som det är sagt! Det är i restaurangen på ett värdshus :)

2009-02-25 @ 16:09:21
URL: http://aien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0