Kära Götebörg

Jajemen, håll i hatten nu..det blev Göteborg!! ; ) Jag o Anna hoppade på tåget igår vid 8, fast det blev ingen middag eller bio, bara myskväll hos Kajsi och stan idag.. mycket trevligt det med! 


Trion ska sova, ett svagt blått ljus blinkar i rummet;

Anna -  "Vad är det som blinkar?"
Kajsa -  "Det är nog datorn"
Anna -  "Vadå, har du på datorn på natten?"
Kajsa -  "Näe..eller.. jag vet inte hur man stänger av den."

...hahaha..dagens teknik assåå..inte lätt Kajsa ; )


Anna i Kajsas mysiga lägenhet

   
Kajsa fikar på Condecco


                     Jag och Anna fikar påå....Condecco!!!                   

 
                 
 Nytt linne/klänning                  De rosa tygskorna 
från H&M                           är nu mina : )


Det blev lite pastelligt, men det gillar vi ju!
Litet plus i kanten till H&M där vi fick 20%-checkar när vi handlade! YES! :D




Kommentarer
Postat av: ÄNA

hahaha..bästa kommentaren jag hört.. Åh herregud! hahaha..

Du orkade inte heller berätta om tågen som stormade oss? ;) hahaha..

20% på H&M..we like ;)

2009-02-12 @ 11:01:49
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: ann

hahaha näe..de glömde jag ju! Kanske kommer nån annan dag ;)

2009-02-12 @ 11:23:38
URL: http://aien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0