Jag och smådjuren!

Näe, det går inte så bra för mig på smådjursfronten just nu. Ni kanske kommer ihåg flugan jag berättade om. Vet inte riktigt hur det gick för den dock..men nu har jag träffat på lite nya vänner.
Här om dagen när jag gick in i badrummet så satt det, till min stora förvåning, en nyckelpiga på toan. Trodde ju inte att de levde så här års. Men den här kanske hade lyckats överleva då inne i vårat badrum! Kul för den. Jag satt i alla fall och kollade på den ett tag och sen flög den iväg, inget mer med det.
Så i morses när jag steg upp för att borsta tänderna så satt den lilla nyckelpigan i handfatet, trevligt med lite sällskap sådär på morgonen tänkte jag..tills jag märkte att den hade suttit still ganska länge och kom på att den kanske var död..noo! Så jag puttade lite på den..och efter ett tag sprattlade den lite med benen..YES..den levde!..tills jag då lyckades putta lite för mycket så den ramlade över på rygg..och kanade ner i.. ja, avloppet. FAN! Stackarn asså.
Bra början på dagen mitt pucko kände jag.
Och som om inte det var nog, så när jag sitter så lugnt och skönt och kollar på Mia & Klara så ser jag i ögonvrån hur en fågel kommer flygandes utanför fönstret och med en fet jäävla smäll (!) flyger rätt in i fönstret! Jag kollade ut och den låg inte där..så det gick nog lite bättre för han än för den lilla nyckelpigan. Kanske för att jag inte var inblandad i den incidenten.

Kommentarer
Postat av: ÄNA

hahahaha. vi har en smådjurs mördare bland oss!!!!!!!!!!!!

2009-02-12 @ 21:07:54
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

HAHAHAHAHAHAHAHA

2009-02-12 @ 22:11:18
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/
Postat av: Moa

Å vilka fina länkar du har Ann!:P

2009-02-12 @ 22:36:35
Postat av: ann

Haha neej då! Det är bara missöden!!

Tack Moa!:P

2009-02-12 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0