Hos Anna i Lund

Efter en lång o händelserik resa så är vi framme i Lund, jag o Kajsa. Vi har nu checkat in i korridoren och Annas mysiga rum, korren är riktigt nice måste jag säga, verkar ju vara många som bor här, och det luktar mycket mat också, så hemtrevligt så! ; )
Imorrn ska vi in till stan och kolla runt lite, får väl se om vi kan göra några fina fynd, om vi hittar till affärerna vill säga! Sen ska vi kanske åka till...håll i er nu.. MALMÖ..jäj! (kanske). Där ska vi leta efter ett IKEA och se om vi kan hitta några fräscha prylar till rummet.

En av Lunds universitetbyggnader
En av Lunds universitetsbyggnader

Förresten så när jag åkte till Göteborg förut så hörde jag en låt på radion som lät jävligt bra, lyckades såklart missa vad det var för låt, men det lät som Justin Timberlake och T.I., vilket vore en jävligt bra blandning (enligt mig). Någon som vet vilken jag menar? Ska kolla upp den sen.

Uppdatering kommer imorrn och kanske lite bilder från våran utflykt (om det blir någon bra ;))

Nu ska trion sova!
 
God natt


(Det här inlägget skulle ha kommit upp igår men lyckades göra något fel, bättre sent än aldrig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0