Hippt ska det va!

Här kommer uppdateringen Moa, mitt internet har helt flippat ur de senaste dagarna, men hahaha..va tycks om min nya hippa bloggdesign? Har suttit här o gjort olika förslag nu..oändligheterna är ju omöjliga som Kajsa skulle sagt haha, det här tåls att fundera på! Ni kanske ska få se några ja gjort schen, kände bara för att chockera lite så här provisoriskt! Osså ska de bli kul o se om jag till slut kan komma på hur man tar bort det där "ann-et" på headern haha..aja, später!

Nu ska jag ut o traska i snön med 6:an och 31:an, om 6:an fått mitt sms nu vill säga, som jag precis skickade fel till 31:an..inte lätt o va 8:a..
Hejsvejs! 

Kommentarer
Postat av: ÄNA

Åååh, nu blir jag avundsjuk!! På riktigt..jag vill också ha en såhär fin blogg Ann. Kanske kan jag få ett av dina headerförslag?;P

Jag måste skaffa PS nu förstår jag!!

2009-02-23 @ 19:12:43
URL: http://annalindakristina.blogg.se/
Postat av: Ejdan

GRYMT SNYGGT! :D

2009-02-23 @ 22:21:16
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0