HairDesign Invigning

Nu känner jag mig lite stressad, och jag vet inte varför, möjligtvis för att jag ska jobba imorrn och tänker att jag måste gå och lägga mig tidigt, men vafan, jag börjar 11(tror jag), ingen som helst skillnad mot när man går upp när man är arbetslös ju. Räcker ju gott och väl att jag går upp vid 9. Men så har jag ju inte fixat med de svarta byxorna och de "halkfria" skorna jag skulle ha. Men kände att de va lite onödigt att köpa massa nytt om jag inte får jobbet juee..
Men nä, den här känslan tycker jag inte om.

I dag har jag och Anna varit i Skövde och shoppat. Lite presenter blev det, eller ganska många! Men vad för några säger jag inte ; )
Sen har vi även varit på invigningen av Annelis nyöppnade frisörsalong, Hair Design, i Lidköping!

  
 

Så om ni behöver klippa er så vet ni vart ni ska gå ; )


Anna, stjärnor lyser för att de brinner, de är eld! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0