Fredagskväll, snabbinlägg

Antar att vad alla tänkt på idag måste varit..; huuur går det för lille Ann troo? höhö..
Joo ra, det har gått helt ok, klarat mig med en kraschad tallrik och två utvälta knäckebrödpaket..haha! Annars är jag hyfsat nöjd.. och vet ni vad?!..Jag började kl 11:00..yes!

Nu ska jag och Anna in till Vara och handla lite gott och sen vänta in Kajsi och Så Ska Det Låta, hörde att Markoolio skulle vara med idag haha.. och nu blev det plötsligt bråttom!

Ha en härlig fredagskväll!!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är grymt stolt över dej, ann! :D hehe

2009-02-27 @ 22:03:38
Postat av: Ejdan

Från mej, ejdan. haha

2009-02-27 @ 22:04:17
Postat av: Moa

jao, nu ökade antalet röda ploppar en till.

2009-03-01 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0