Frankrike Världsmästare i handboll!

Grattis Frankrike!
Känns gött faktiskt..även om jag hejade på Kroatien från början, men allt eftersom tiden gick märkte jag hur glad jag blev när Frankrike gjorde mål..hmm..något var fel, det var ju Frankrike jag hejade på!!! SÅÅÅ Grattis till segern Fraaance, världsmästare för 3:e ggn, inte dåligt inte!
Även om sista halvleken var en besvikelse, helt utan spänning!


Bild från: SCANPIX, Nyhetskanalen


Såg även på nyheterna precis, det målet som Zlatan var jäävligt nära att sätta..synd bara att bollen hamna några decimeter utanför linjen.. men äh..lungan, han är ändå grym!

Nu blire sova, imorrn är det Lund som gäller. Jag o Kajsa ska dit och förbereda Anna för den lilla skolan :D

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0