Februari ta slut!

Som sagt så har ju mitt bredband varit lite segt sådär de sista dagarna och det visade sig bero på det här; ¨

"Hej. Du har förbrukat mer än 90% av den datavolym som ingår i ditt abonnemang. För att köpa till ytterligare 5 GB kontakta Kundservice. MVH Tele2"

Jahapp, så nu har Tele2 alltså dragit ner hastigheten på mitt bredband till typ 0, vilket ju egentligen är bra för då kan jag inte komma över gränsen och få betala massa utöver. Men.. jag skojar inte när jag säger att det nu tar ca 5 minuter för datorn att ladda upp en sida. Jag har msn som startsida och där brukar jag alltid kolla runt bland nyheterna, och nu när det inte varit möjligt att få fram hela sidan så har det här gjort att jag känner mig helt isolerad!! Har ju inte koll på nåt! 
Nej, Mars, du är mer välkommen än nånsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0