CHRIS BROWN

Såg att Chris Brown och Rihanna inte längre hänger ihop, kan de stämma troo?

Jag o Moa var ju på Chris Browns konsert i Stockholm i Januari, den var sjukt bra! Vi hade ju faktiskt till och med fått nys om den där efterfesten som skulle va på Ambassadeur efteråt, men den blev det inget med haha, vi kunde ju inte gå efter konserten, speciellt inte Moa som valde ett par nyköpta skor med 9 cm klackar!

Här kommer lite bilder, också skulle jag ge som förslag att man liksom startar den här filmen o lyssnar under tiden, så kommer känslan automatiskt..haha!


Känslan kommer tillbaks!



Jag o Moa på Hotellrummet, dags o gå..jäj!


Crossfire var förband


 
Jag och Moa i vimmlet, här trivdes vi ; )



Han kom ner från taket ; )


Liten inzoomning här ja! haha

En hellyckad kväll var det!






FOREVER-DANSEN

..och som om inte det där var nog..
..dansen till Forever är ju grym, och nu har jag till o med hittat koreografin till den haha..så finns det någon villig som vill lära sig den med mig? hahaha.. ser ju så mycket coolare ut om man är två va! ; )

Den här killen har det ju i sig så att säga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästaste bloggen Ann! Är starkt villig till att ställa upp som meddansare, no problems. Vi har ju gunget i oss....he he hee. ( I af utan klackarna på)

2009-02-05 @ 22:02:29
Postat av: Moa

Bästaste bloggen Ann! Ställer självklart upp som danspartner, vi har ju gunget i oss. he he hee ( I af utan klackarna på)

2009-02-05 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0