Chris Brown misshandlat Rihanna?

I natt var ju Grammisgalan och alla stora kändisar var där, Robyn också ; )..men några som inte var där var Chris Brown och Rihanna, som båda två var nominerade och även skulle uppträda. Det sägs att Chris Brown hade misshandlat Rihanna och att det var därför de inte dök upp.

Hmm.. rykten eller inte? Återstår att se..
Jag tycker i alla fall att det vore hemskt tråkigt om det var sant!


Bild:emitations.com


Så här kommenterade Chris sist det var osanna rykten om honom och ett slagsmål på en klubb. Kan ju hoppas att det är något uppbyggt den här gången med.. men det vill nog till.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejhopp, nu har jag hittat till din blogg, roligt att läsa såhär när jag sitter och jobbar =) Såg i Aftonbladet idag att det verkade vara sant att Brown slagit Rihanna...Nej nu ska jag jobba vidare! Vi hörs!

2009-02-10 @ 15:42:52
Postat av: ann

Nämen vad roligt att höra! Jaa, jag läste precis att han riskerar 9 års fängelse till o med, inte bra de här!

Ha en fortsatt trevlig dag på jobbet ;)

2009-02-10 @ 16:55:49
URL: http://aien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0