Cheerleaders, cheerleaders, cheerleaders..

Jo, det har väl kanske slinkit ner några för många knäckemackor med smält ost och allroundkrydda på (ja det är gott) i magen idag. Men vafaan, det är jag ju värd, efter en så låång vecka, som jag gjort absolut INGENTING på menar jag.


Men idag så har min dag mer eller mindre faktiskt handlat om cheerleaders.

Jag vaknade upp sådär vackert ur min skönhetssömn, satte på tv:n (eftersom jag är lite sjuk va) och så passande började filmen "We are Marshall" som handlar om ett fotballteam som är med i en flygkrasch. Sen ska skolan och de överlevande försöka bygga upp ett nytt lag. Den var grymt sorglig, spec eftersom den va uppbyggd på en sann historia (inte alls bra eftersom tårarna rann och resten som åkte upp i hjärnan orsakade huvudvärk). I alla fall, vad jag ville komma fram till var ju att i den här filmen fanns cheerleaders.


Filmen var slut och jag bytte till MTV. Nämeeen..ser man på! Är det inte självaste "MADE" som precis börjar, och gissa vem som ska bli "made"; joo..ett cheerleaderteam! Jag brukar aldrig fastna framför "made"-programmen, vet ju alltid hur det slutar liksom. Men det här var allt riktigt spännande, jag satt med höga förväntningar genom hela programmet. Till och med under pausen sprang jag med racerfart o hämtade min knäckemacka för att inte missa nåt...och tro mig, det var det värt! Även om "huvudtjejen" totalflippade när hon skulle göra den stora avgörande bakåtvolten i slutet!

Sen nu ikväll så kollade jag på nån serie; "Samantha", där dom då nämner, just det; CHEERLEADERS!..kommer inte ihåg i vilket sammanhang dock.

Men säg mig, är inte detta ett tecken?? Det här måste vara mitt kall!!


Jag ska bli Cheerleader

God natt


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan!

ny bloggerska? :)

VÄLKOMMEN SKA DU VARA! :D

xx C...

2009-02-01 @ 20:30:43
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: ann

Jajemen! Tack så mycket :D

Ser att du har en egen design på din..hur fixar man det?

2009-02-01 @ 23:08:57
Postat av: ejdan

Aaaaha. Cheerleaders va de! ;):D haha

2009-02-01 @ 23:43:39
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0