Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, alla som inte vet hur vi känner för det kan kolla här..haha! Jo för idag ska vi inte ha det myspys inte, vi ska röja fettt!! på..kronans beachparty! hehe
Idag har jag städat mitt rum, jaa det blev jättefint, ni som känner mig väl vet att det inte alltid är lika fint och städat i mitt rum. Men nu, nu skulle ni bli chockade om ni kom hit!
I alla fall så hittade jag min gamla dagbok, och hamnade såklart på "efter-beachparty-dagen-2007/2008". Kommer ni ihåg tjejer? Hände mycket roligt den kvällen, mitt leg, Annas glasögon (haha!), garderobslappen.. men allt löste sig sådär fint ändå ju! Så kom jag till något värre, alla dessa bilder vi lyckades fastna på samma kväll, inte lika smickrande! 

      
Ett litet urval, ja.. de fick bli små!

Jaa vem vet, kanske får vi lika kul denna kväll, kaaanske till och med lika kul som när vi blev fångade av stormvinden från tågen Anna! haha.. där jah, fick vi in de också.. 

Så med det här önskar jag nu alla en mysig hjärtans dag, även om det blir i soffan, på ICA (ha så kul Ejdan! haha) eller on the däänceflooor så att säga ; )

Bacio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0