Nä. Orkar inte. För många småsaker som måste göras. Vattna blommorna, städa rummet, dammsuga, bränna CD... nä orkar inte..inte ens gå ut i solen. Nu ska jag bara sitta här, tills jag orkar resa mig och sätta igång! Just det.. tvätta var det också ja.

Det blev iaf Överby idag. Betsämde i morses att vi skulle ta våran bil. Synd bara att jag upptäckte att mamma lyckats ta med sig alla nycklarna till den bilen till fjällen..he he. Såå vi fick åka in till posten och hälsa på lite för att hämta Annas pappas bil. Fick då även reda på att jag kommer få jobb på posten i sommar..och inte bara det..utan jag kommer få köra bil i stället för att cykla runt med posten! YES!
Sen kom vi i af ihåg att köpa puder när vi väl var på Överby..men så glömde vi ju såklart strumpbyxor som vi också skulle ha. Alltså.. 2 saker..ska det vara så svårt att komma ihåg? Aja.. vin och shots tills imorrn har vi införskaffat oss iaf..tänkte ju festa till det lite. Mousserande, friskt och fruktigt vin från Riesling blev det, också en Baja Päron att dela på några ggr. Älskar det namnet asså, låter så inbjudande!!



Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Ejdan

Haha, baja päron...åååh vi är tillbaka på gymnasiestadiet! ;):D

2009-04-02 @ 21:52:55
URL: http://partypatrullisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0