Så coola bilder!

Sommar över en natt? eller vad hände där? shit, skitvarmt ute ju! en klockren dag för första bikinisolningen skulle jag vilja säga!
Jag kollade in på Veckans Blogg; foki.blogg.se. Spenderade nog minst 10 min o bara kollade på alla skitcoola bilder hon hade lagt ut. Allt från roliga reklamer till en svensk fotograf som manipulerar sina bilder. Var bara tvungen att sno några exempel ↓, men vill ni se många fler, kolla in hennes blogg säger ja bara!
Annars så har jag nu via inspiration från Moa bestämt att jag ska sy om lite kläder. Det enda man inte kan göra själv är skor, så det är väl det om nåt som jag ska lägga pengar på i sommar haha. 
Vill iaf ha en vanlig jeanskjol, hittade en skitsnygg på MQ, men kanske kan göra en sj ist.




Lite tragiska kanske haha, men roliga


Foto: Erik Johansson

Kommentarer
Postat av: Daniel

Finurligt sätt att stryka byxorna på!

2009-04-27 @ 16:07:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Moa

ja oj, vilka coola!

2009-04-27 @ 16:17:55
URL: http://mmmoas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0