nästan redo!

Sådär, då var allt klart..nästan..har dammsugit, städat rummet, handlat lalala..hann inte kratta idag dock! Pannacottan står i kylen , får väl se om den stelnar nån gång, men bli inte förvånade om ni får dricka upp den tjejer! haha. Så nu ska jag nog hoppa in i duschen tror jag. Men vad ska man ha på sig dåå..denna ständiga fråga. Inte hunnit tänkta än! Ska ju bränna skiva med ja, några önskemål? Isf får ni va snabba för nu är jag i farten här ; ) Sen får du ju gäärna ta med dig ditt lager Ejdan!
Välkomna brudar!



Japp jag gillar att göra listor, och den här ggn blev den ju så himla snygg och ordningssam i slutändan haha.
Ska bli kul att se när "ALLT" - rutan blir ifylld!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0