Konstiga helg

Känner att jag haft lite halvt dålig koll på vissa saker den här helgen.
Missade ju att jag skulle va ledig i lördags(inte mitt fel iofs).
Sen igår när vi skulle åka till Kronan så körde jag, jag gick inte med in..YES! Men det roliga var när vi skulle åka från förfesten. Alla satte sig i bilen och jag körde iväg..gick ju fint..tills jag hörde Linda säga "Ejdan är inte med", och jag kollade i backspegeln, och fick syn på Ejdan, springandes efter bilen, med sin flaska i handen..haha!! Viiilken skön syn! Jag trodde ju hon satt i! Aja, hon kom ju med sen iaf!
 Sen i dag har jag jobbat, och känt mig lite lost. Fick vid ett tillfälle slå om summan i kassan 3 ggr för att en familj kommit på att jag slagit fel. Sen hade jag antagligen tryckt in potatis, som dom ju inte ville ha (samma familj). Nej men visst, bara att ge tillbaka pengarna, trots att potatisarna redan var på väg. Men jag var snäll och gav dem potatisarna ändå! :P 
Sen lyckades jag välta ut ännu en drickflaska på golvet ute i restaurangen, och den var halvfylld med dricka..så ja..en blandning mellan LOKA och glassplitter spred sig fint, bara att torka upp...
...och nej, kan väl inte direkt säga att dagen sen blev mycket bättre av att det kom in en kille i 25-årsåldern, iklädd t-shirt och spiderman-kalsonger och bad om en "dagens"...
...eller blev den det kanske..hahaha..oh my god..
..måndag, du är meeer än välkommen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas påsken har varit bra =)

2009-04-12 @ 20:28:26
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har aldrig skrattat så mycket som när vi åkte ifrån ejdan... HAHAHA:D

2009-04-13 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0