Hårbandet..det är klaaaart

Eftersom jag varit ganska seg med det här hårbandet så känns det som det dött ut lite här nu..men här är en liten del av det iaf :)


Det blev en stoor rosett!
Skitenkelt att göra, o man kan ju ha vad som helst på. Omöjligheterna är ju oändliga..som Kajsa ännu en gång skulle sagt. Tror jag ska satsa på en rosett med bara en hårklämma nästa gång, sött.

Ikväll blir det grillkväll med tjejerna. Sen ska vi vidare, men idag ska jag BARA vara chaufför..eller jag ska ju va med på grillkvällen o förfesten såklart! Men jag ska inte med in! Jobb imorrn!
Kanske ska börja gå in för det här chaffis-"yrket" lite mer..kanske kan jag hitta några fler att köra och  få lite stålar på köpet! Jajemen, Anns svarttaxi, klingar väl fint..hör av er om ni vill ha skjuts ;) haha. Fast bara varannan helg!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt rosett :)!

2009-04-12 @ 21:59:59
URL: http://martinasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0