"Bingolotto, work with me now"

Hur är detta möjligt? Hur lyckades jag? Trodde ALDRIG detta kunde ske!! Jag missade Gossip Girl! Trots att jag var hemma..och gjorde absolut ingenting dessutom! Aah..tur det finns repriser!
Efter att ha missat kära Gossip Girl hamnade jag istället framför en Lotta Engberg och en Kevin Borg...Bingolotto, jah! 
"Aah..jaa..kolla. Bingolotto, work with me now"- Kevin Borg upptäcker att han bara har en 4:a kvar tills bingo. Ja jag säger då det.

Nej, lagom trött nu, lyssnar på Joshua Radin, vilket inte gör en mer pigg. Har man inte hört han har man missat nåt! Det här var första låten jag hörde och jag var fast direkt! Perfekt sov-musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0