ÄN ÄND ÄNA änd ä CÄB

Så har ÄN ÄND ÄNA ännu en gång varit och rört på fläsket..och nu har jag stretchat som få..så hoppas på liiite mindre träningsvärk den här gången! haha
Imorrn blire Överby..lite snabbt..och eftersom det ska bli preciiis lika fint väder som idag så tänkte jag och Anna att vi ska hyra oss en cab! För vi vill ju inte missa soltimmarna!!...hehe..nä, de tänkte vi väl inte kanske..men de vore allt gött! :D Ska jag köpa en bil..så ska de fan va en CAB!!..som man kan ha både på sommarn och vintern då är klart! 
Här har vi en härlig bild på Anna från förra våren när vi gled runt i Kajsas lyxiga bil! haha. Kajsa..dags att komma hem till helgen igen kanske?!; )



Kan ju även då här tillägga att jag klarade så långt som till 23:39 att inte bli lurad denna dag..haha typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0