ny hårfärg

Jag har färgat håret, eller a, Kajsa har färgat mitt hår. Fast det är väl mer ifyllt än färgat haha, nu har det samma färg hela vägen så att säga ;)

 
Här är det i platt tillstånd,             Men se så det glänser ;) höhö, 
 mååste klippa mig!                    nä, utan blixten kommer det
                                               inte att vara länge haha.

Ni får nog se det i lockig form nån gång med.

Men nä, nu ska ja hoppa in i duschen, för snart ska jag till Örebro, eller om det blir imorrn aaah.. imorrn är det iaf Stockholm och Coldplay som gäller, jäj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- fintfint!

2009-08-21 @ 18:28:58
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0